Branding1

Branding

Τί είναι branding και τί δεν έιναι; Πώς διαμορφώνεται ένα brand και πώς ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα; Στο σεμινάριο αυτό μαθαίνουμε τις βασικές αξίες τις οποίες πρέπει να ακολουθεί ένα brand καθώς και οι πρεβευτές του, ώστε να εδραιωθεί στην αγορά και να γίνει γνωστό με θετικό αντίκτυπο. Επίσης, αναφέρονται χαρακτηριστικά παραδείγματα και case studies με σκοπό οι συμμετέχοντες να εξοικειωθούν με εργαλεία χρήσιμα στο χτίσμο ενός ισχυρού και ξεχωριστού brand.

Κ. Σκουλά, Διευθύντρια Marketing, Oriflame




Μοιρασου το αρθρο

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email