Διαπραγματεύσεις

Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ της διαπραγμάτευσης και του παζαριού; Τί τακτικές συμπεριφοράς πρέπει να ακολουθήσουμε σε μία διαπραγμάτευση και ποιά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε; Αυτές τις

Digital marketing

Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο και αποδοτικότερο μέσο προβολής και διαφήμισης. Ο καθένας μας μπορεί να προβάλει οτιδήποτε χωρίς να απαιτούνται απαγορευτικά ποσά ή εξειδικευμένες γνώσεις. Στο σεμινάριο αυτό

Νομικές Μορφές

Όταν η ιδέα περνάει στο επόμενο στάδιο και πρέπει να συσταθεί και επίσημα επιχείρηση, υπάρχει ενα μεγάλο κενό. Να ανοίξει κάποιος την επιχείρησή του στην ΕΛλάδα ή στο εξωτερικό; Αν

Content Marketing

Στο σύγχρονο marketing, το περιεχόμενο κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος σε σχέση με υπόλοιπα εργαλεία. Πλέον, το internet και τα social media δίνουν την ευκαιρία ακόμα και σε ένα μικρό

Storytelling

Το μυαλό του ανθρώπου είναι κατασκευασμένο να συνδυάζει ασύνδετες πληροφορίες και να φτιάχνει ιστορίες για να δώσει δομή στις πληροφορίες αυτές. Πλέον, η λειτουργία αυτή του μυαλού καθώς και η

Branding

Τί είναι branding και τί δεν έιναι; Πώς διαμορφώνεται ένα brand και πώς ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα; Στο σεμινάριο αυτό μαθαίνουμε τις βασικές αξίες τις οποίες πρέπει να ακολουθεί ένα

Ηγεσία

Ηγέτης γεννιέσαι ή γίνεσαι; Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ ηγέτη και manager; Είναι ο ηγέτης αυτός που θα πάει μια επιχείρηση μπροστά, ή απλά μία καλή ιεραρχική δομή; Οι απορίες

Στήσιμο Ομάδας

Το μεγαλύτερο ποσοστό αποτυχίας των start-ups είναι η ομάδα υλοποίησης της ιδέας. Το στήσιμο μίας δυνατής ομάδας, όταν τα έσοδα είναι ελάχιστα, όταν τα deadlines είναι πιεστικά και το κίνητρο

Τεχνικές Πωλήσεων

Ο βασικός στόχος όταν ξεκινά κάποιος μια επιχείρηση είναι η πώληση. Ο δρόμος είναι μακρύς μέχρι να γίνει η πρώτη, αλλά πρέπει ο επιχειρηματίας να είναι εκπαιδευμένος και έτοιμος, ώστε

Business Plan, Προβλέψεις, Κοστολόγηση, Χρηματοοικονομικά

Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι ο σκελετός μίας εταιρείας. Είναι ζωτικής σημασίας να συνταχθεί στην αρχή αναλυτικά και σωστά, να ακολουθείται από την ομάδα, αλλά και να αλλάζει όταν αλλάζουν τα

Lean Startup

Γίνεται να ξεκινήσει κάποιος τη δική του εταιρεία χωρίς να διαθέτει ένα μεγάλο κεφάλαιο; Η απάντηση είναι ναι, εφόσον το προϊόν ή υπηρεσία που παράγει λύνει κάποιο σοβαρό πρόβλημα στην

Business Model Canvas_Workshop

Το επιχειρηματικό εργαλείο του Business Model Canvas είναι καθοριστικής σημασίας για το ξεκίνημα μιας επιχείρησης. Με τον τρόπο αυτό, αποτυπώνεται η ιδέα στο χαρτί, απαντώνται βασικές ερωτήσεις για τη διαμόρφωση

Στρατηγική Marketing

Το πλάνο marketing είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία για να στηθεί μία εταιρεία. Εντοπισμός του Unique Selling Point (USP), καθορισμός αγορά – στόχου, διαμόρφωση στρατηγικής marketing. Αυτές είναι ορισμένες

Pitching to investors (workshop)

Το να παρουσιάσεις αποδοτικά την ιδέα σου δεν είναι πάντα τόσο εύκολο. Χρειάζεται πολλή εξάσκηση και συνεχή ενδυνάμωση ειδικών δεξιοτήτων. Το σεμινάριο αυτό χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος,

Φορολογικές & Νομικές Υποχρεώσεις Επιχειρήσεων

Το επόμενο βήμα έγινε! Η εταιρεία ιδρύθηκε. Ξεκινάνε όμως και οι υποχρεώσεις, φορολογικές και ασφαλιστικές, από την πρώτη μέρα. Επίσης, πριν καν ιδρυθεί η εταιρεία, πρέπει να υπάρξει συνεργασία με

Τιμολόγηση

Η τιμολόγηση είναι μελανό σημείο για κάθε νέα επιχείρηση. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τους περισσότερους δεν είναι εύκολο να τους προβλέψουμε και μία λάθος επιλογή μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή.

Κοστολόγηση

Όταν φτιάχνει κάποιος ένα προϊόν, μία από τις κυριότερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει είναι η σωστή κοστολόγησή του. Ειδικά στις υπηρεσίες, το επίπεδο δυσκολίας αυξάνεται επειδή τα κόστη δεν

Οικονομικά για Μη Οικονομικούς

Οι τομείς που μπορεί να δραστηριοποιηθεί μία επιχείρηση διαφέρουν. Επιχειρηματίας, μπορεί να γίνει ο καθένας και χωρίς να έχει ακολουθήσει σπουδές Διοίκησης Επιχειρήσεων κλπ. Πώς όμως μπορεί να διαχειρίζεται και