ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

kostologisi1

Κοστολόγηση

Όταν φτιάχνει κάποιος ένα προϊόν, μία από τις κυριότερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει είναι η σωστή κοστολόγησή του. Ειδικά στις υπηρεσίες, το επίπεδο δυσκολίας

Περισσότερα »
timologisi1

Τιμολόγηση

Η τιμολόγηση είναι μελανό σημείο για κάθε νέα επιχείρηση. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τους περισσότερους δεν είναι εύκολο να τους προβλέψουμε και μία λάθος επιλογή

Περισσότερα »
Pitching-to-investors1

Pitching to investors (workshop)

Το να παρουσιάσεις αποδοτικά την ιδέα σου δεν είναι πάντα τόσο εύκολο. Χρειάζεται πολλή εξάσκηση και συνεχή ενδυνάμωση ειδικών δεξιοτήτων. Το σεμινάριο αυτό χωρίζεται σε

Περισσότερα »
marketing-strategy1

Στρατηγική Marketing

Το πλάνο marketing είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία για να στηθεί μία εταιρεία. Εντοπισμός του Unique Selling Point (USP), καθορισμός αγορά – στόχου, διαμόρφωση

Περισσότερα »
Business-Model-Canvas_Workshop2

Business Model Canvas Workshop

Το επιχειρηματικό εργαλείο του Business Model Canvas είναι καθοριστικής σημασίας για το ξεκίνημα μιας επιχείρησης. Με τον τρόπο αυτό, αποτυπώνεται η ιδέα στο χαρτί, απαντώνται

Περισσότερα »
Lean-Startup

Lean Startup

Γίνεται να ξεκινήσει κάποιος τη δική του εταιρεία χωρίς να διαθέτει ένα μεγάλο κεφάλαιο; Η απάντηση είναι ναι, εφόσον το προϊόν ή υπηρεσία που παράγει

Περισσότερα »
texnikes-poliseon

Τεχνικές Πωλήσεων

Ο βασικός στόχος όταν ξεκινά κάποιος μια επιχείρηση είναι η πώληση. Ο δρόμος είναι μακρύς μέχρι να γίνει η πρώτη, αλλά πρέπει ο επιχειρηματίας να

Περισσότερα »
teambuilding1

Στήσιμο Ομάδας

Το μεγαλύτερο ποσοστό αποτυχίας των start-ups είναι η ομάδα υλοποίησης της ιδέας. Το στήσιμο μίας δυνατής ομάδας, όταν τα έσοδα είναι ελάχιστα, όταν τα deadlines

Περισσότερα »
leadership1

Ηγεσία

Ηγέτης γεννιέσαι ή γίνεσαι; Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ ηγέτη και manager; Είναι ο ηγέτης αυτός που θα πάει μια επιχείρηση μπροστά, ή απλά μία

Περισσότερα »
Branding1

Branding

Τί είναι branding και τί δεν έιναι; Πώς διαμορφώνεται ένα brand και πώς ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα; Στο σεμινάριο αυτό μαθαίνουμε τις βασικές αξίες τις

Περισσότερα »
Storytelling1

Storytelling

Το μυαλό του ανθρώπου είναι κατασκευασμένο να συνδυάζει ασύνδετες πληροφορίες και να φτιάχνει ιστορίες για να δώσει δομή στις πληροφορίες αυτές. Πλέον, η λειτουργία αυτή

Περισσότερα »
Content-Marketing1

Content Marketing

Στο σύγχρονο marketing, το περιεχόμενο κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος σε σχέση με υπόλοιπα εργαλεία. Πλέον, το internet και τα social media δίνουν την ευκαιρία

Περισσότερα »
nomikes-morfes1

Νομικές Μορφές

Όταν η ιδέα περνάει στο επόμενο στάδιο και πρέπει να συσταθεί και επίσημα επιχείρηση, υπάρχει ενα μεγάλο κενό. Να ανοίξει κάποιος την επιχείρησή του στην

Περισσότερα »
Digital-Marketing

Digital marketing

Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο και αποδοτικότερο μέσο προβολής και διαφήμισης. Ο καθένας μας μπορεί να προβάλει οτιδήποτε χωρίς να απαιτούνται απαγορευτικά ποσά ή

Περισσότερα »
diapragmateuseis-seminario1

Διαπραγματεύσεις

Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ της διαπραγμάτευσης και του παζαριού; Τί τακτικές συμπεριφοράς πρέπει να ακολουθήσουμε σε μία διαπραγμάτευση και ποιά είναι τα πιο συνηθισμένα

Περισσότερα »