ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Οικονομικά για Μη Οικονομικούς
Οι τομείς που μπορεί να δραστηριοποιηθεί μία επιχείρηση διαφέρουν. Επιχειρηματίας, μπορεί να γίνει ο καθένας και χωρίς να έχει ακολουθήσει σπουδές Διοίκησης Επιχειρήσεων κλπ. Πώς

Κοστολόγηση
Όταν φτιάχνει κάποιος ένα προϊόν, μία από τις κυριότερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει είναι η σωστή κοστολόγησή του. Ειδικά στις υπηρεσίες, το επίπεδο δυσκολίας

Τιμολόγηση
Η τιμολόγηση είναι μελανό σημείο για κάθε νέα επιχείρηση. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τους περισσότερους δεν είναι εύκολο να τους προβλέψουμε και μία λάθος επιλογή

Φορολογικές & Νομικές Υποχρεώσεις Επιχειρήσεων
Το επόμενο βήμα έγινε! Η εταιρεία ιδρύθηκε. Ξεκινάνε όμως και οι υποχρεώσεις, φορολογικές και ασφαλιστικές, από την πρώτη μέρα. Επίσης, πριν καν ιδρυθεί η εταιρεία,

Pitching to investors (workshop)
Το να παρουσιάσεις αποδοτικά την ιδέα σου δεν είναι πάντα τόσο εύκολο. Χρειάζεται πολλή εξάσκηση και συνεχή ενδυνάμωση ειδικών δεξιοτήτων. Το σεμινάριο αυτό χωρίζεται σε

Στρατηγική Marketing
Το πλάνο marketing είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία για να στηθεί μία εταιρεία. Εντοπισμός του Unique Selling Point (USP), καθορισμός αγορά – στόχου, διαμόρφωση

Business Model Canvas Workshop
Το επιχειρηματικό εργαλείο του Business Model Canvas είναι καθοριστικής σημασίας για το ξεκίνημα μιας επιχείρησης. Με τον τρόπο αυτό, αποτυπώνεται η ιδέα στο χαρτί, απαντώνται

Lean Startup
Γίνεται να ξεκινήσει κάποιος τη δική του εταιρεία χωρίς να διαθέτει ένα μεγάλο κεφάλαιο; Η απάντηση είναι ναι, εφόσον το προϊόν ή υπηρεσία που παράγει

Business Plan, Προβλέψεις, Κοστολόγηση, Χρηματοοικονομικά
Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι ο σκελετός μίας εταιρείας. Είναι ζωτικής σημασίας να συνταχθεί στην αρχή αναλυτικά και σωστά, να ακολουθείται από την ομάδα, αλλά και

Τεχνικές Πωλήσεων
Ο βασικός στόχος όταν ξεκινά κάποιος μια επιχείρηση είναι η πώληση. Ο δρόμος είναι μακρύς μέχρι να γίνει η πρώτη, αλλά πρέπει ο επιχειρηματίας να

Στήσιμο Ομάδας
Το μεγαλύτερο ποσοστό αποτυχίας των start-ups είναι η ομάδα υλοποίησης της ιδέας. Το στήσιμο μίας δυνατής ομάδας, όταν τα έσοδα είναι ελάχιστα, όταν τα deadlines

Ηγεσία
Ηγέτης γεννιέσαι ή γίνεσαι; Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ ηγέτη και manager; Είναι ο ηγέτης αυτός που θα πάει μια επιχείρηση μπροστά, ή απλά μία

Branding
Τί είναι branding και τί δεν έιναι; Πώς διαμορφώνεται ένα brand και πώς ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα; Στο σεμινάριο αυτό μαθαίνουμε τις βασικές αξίες τις

Storytelling
Το μυαλό του ανθρώπου είναι κατασκευασμένο να συνδυάζει ασύνδετες πληροφορίες και να φτιάχνει ιστορίες για να δώσει δομή στις πληροφορίες αυτές. Πλέον, η λειτουργία αυτή

Content Marketing
Στο σύγχρονο marketing, το περιεχόμενο κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος σε σχέση με υπόλοιπα εργαλεία. Πλέον, το internet και τα social media δίνουν την ευκαιρία

Νομικές Μορφές
Όταν η ιδέα περνάει στο επόμενο στάδιο και πρέπει να συσταθεί και επίσημα επιχείρηση, υπάρχει ενα μεγάλο κενό. Να ανοίξει κάποιος την επιχείρησή του στην

Digital marketing
Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο και αποδοτικότερο μέσο προβολής και διαφήμισης. Ο καθένας μας μπορεί να προβάλει οτιδήποτε χωρίς να απαιτούνται απαγορευτικά ποσά ή

Διαπραγματεύσεις
Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ της διαπραγμάτευσης και του παζαριού; Τί τακτικές συμπεριφοράς πρέπει να ακολουθήσουμε σε μία διαπραγμάτευση και ποιά είναι τα πιο συνηθισμένα