Το μυαλό του ανθρώπου είναι κατασκευασμένο να συνδυάζει ασύνδετες πληροφορίες και να φτιάχνει ιστορίες για να δώσει δομή στις πληροφορίες αυτές. Πλέον, η λειτουργία αυτή του μυαλού καθώς και η διήγηση ιστοριών έχει εδραιωθεί στις επιχειρήσεις ως μέσο ισχυροποίησης του brand, ακόμα και ως μέσο marketing. Το ζήτημα είναι πώς μπορεί κάποιος να δομήσει τέτοιου είδους ιστορίες. Στο σεμινάριο αυτό λοιπόν, μαθαίνουμε το πώς και τις βασικές αρχές ώστε να γίνει αυτό αποδοτικά και πρωτότυπα.
Α. Δαρλάση, Δημοσιογράφος, σεναριογράφος, σκηνοθέτρια