timologisi1

Τιμολόγηση

Η τιμολόγηση είναι μελανό σημείο για κάθε νέα επιχείρηση. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τους περισσότερους δεν είναι εύκολο να τους προβλέψουμε και μία λάθος επιλογή μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή. Υπάρχουν όμως τρόποι και τεχνικές για να κάνουμε αποδοτικές προβλέψεις και με μεγάλη ακρίβεια. Τις τεχνικές αυτές, μαθαίνουμε σε αυτό το σεμινάριο καθώς και το γενικό πλαίσιο στο οποίο πρέπει να κινούμαστε για να προβλέπουμε σωστά την αγορά.

Κ. Σκουλά, Διευθύντρια Marketing, Oriflame




Μοιρασου το αρθρο

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email